torsdag 28 april 2016

Bokbaserade filmer/serier A-Ö

Här finner ni alla de filmer och serier som jag har recenserat på min blogg med början i April 2016. Alla dessa recenserade filmer och serier är sådana som är baserade på böcker som jag har läst tidigare. För att inte typ ALLA skall hamna under bokstaven T p.g.a att så många filmer börjar med ordet "The" kommer de istället stå efter första bokstaven i ordet som kommer efteråt. Exempelvis: The Martian, kommer att finnas under bokstaven M.





A 

Anne of Green Gables (miniserie 1985)
Anne with an E säsong 1-3



B


C


E

F


H

I


J


K


M

N

O

P


Q


S

T


U




W


X


Y


Z


Å


Ä


Ö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...