torsdag 21 juli 2016

Helgens läsning- vecka 29


Asså jag och mina böcker... packade alltså ner de böcker jag skulle ha med mig ut till landet igår och det resulterade i den här högen. För många som vanligt... men när folk på jobbet undrade varför jag tagit med mig så många böcker (åkte direkt från jobbet) så var min förklaring naturligtvis att man måste ha lite valmöjligheter. Tänk om en bok är tråkig och man då vill byta eller om man för stunden är sugen på en viss genre eller liknande. Då gäller det ju faktiskt att man har några böcker att välja där så att man inte sitter fast med en tråkig bok i en genre du för till fället inte alls känner för att läsa. Inte okej alltså och därav denna hög. Jag har lovat mig själv dyrt och heligt att jag skall få läst en del i A dance with dragons så att jag även kan kolla på lite fler avsnitt i säsong 5. Samt att jag är väldigt sugen på att fortsätta läsa Lola och pojken i huset bredvid (tjuvläste några sidor innan jobbet igår). Sen så tänker jag även se till att läsa ut och därefter recensera En av de sista av Annah Nozlin i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...