fredag 12 augusti 2016

Bästa presenten NÅGONSIN!

Igår, dvs. 11 augusti fyllde såväl min mamma som min pojkvän år (lika jobbigt varje år) i varje fall så firade jag min mamma på morgonen/förmiddagen och sen stack jag hem till min pojkvän (innan jag skulle till jobbet). Eftersom att jag fyller år tre dagar efter min pojkvän, dvs. den 14:e augusti så slutar det alltid med att även jag får öppna mina presenter på hans födelsedag (hello vem orkar vänta liksom?). Det här var alltså det jag fick i present av min kära pojkvän. Nämligen en Dobby Funko pop! som kommer se så himla fin ut bredvid alla mina andra Harry Potter-karaktärer. Tänker säga som de säger på Pokemon, Gotta catch them all! Sen så fick jag dessutom en trollstav!!! Hur länge har jag inte velat ha en trollstav liksom??? Och hur många gånger har jag inte nämnt det här på bloggen? (tror minst 1 gång i alla fall). Och nu har jag alltså min alldeles egna trollstav. Från The Noble collection och det råkar vara Severus Snapes trollstav. Superskön att hålla i (hallå är faktiskt Harry Potter-nörd måste ju öva på mina trollformler) och den ser så fin och prydlig ut i sin lilla Ollivandersask.

Nedan följer kort filmklipp från mitt övande. (Alohomora)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...