måndag 29 augusti 2016

Hur gick det med sommarlovsläsningen?

Jag fick sommarlov den 3 juni och idag den 29 augusti så har det alltså blivit dags att börja skolan igen. Jag påbörjar nu mitt tredje år på universitetet och har alltså 1,5 år kvar att plugga. Jag tänkte att det kunde vara kul att ta en titt på hur läsningen har gått under
sommaren. Så här många böcker har jag definitivt aldrig läst på en sommar och det kändes verkligen att jag fick ett bra flyt redan från början. Viljan och inspirationen var på topp hela tiden. 

Totalt antal lästa böcker 3 juni-29 augusti:
32 stycken

Totalt antal lästa sidor 3 juni-29 augusti:
11.505 sidor

Många av de böcker jag har läst har legat på ca. 350-400 sidor vilket gör att totalsumman när det kommer till antalet sidor är rätt så hög. Jag känner mig faktiskt riktigt stolt över detta resultat, speciellt med tanke på hur långa och många timmar jag faktiskt har jobbat nu under sommaren. Kan bara hoppas att resten av året skall fortsätta bjuda på mycket inspiration och läslängtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...