fredag 2 september 2016

Boktömningsutmaning update #2

Augusti
Nu har jag snart hållit på med boktömningsutmaningen i snart 2 månader (ca. 4 dagar kvar tills dess) och jag har som ni kanske kommer ihåg läst en hel del även denna månad (13 böcker) men en del av dessa böcker var biblioteksböcker eller e-böcker, det vill säga att de inte räknas med i denna utmaning. I denna utmaning är det endast mina egna pappersböcker som räknas. 

Antalet hyllvärmare vid månadsstart
54 stycken

Antalet lästa hyllvärmare i augusti
10 stycken.

Antalet inköpta böcker i augusti
6 stycken (inklusive rec-ex i pappersformat 8 stycken)

Antalet hyllvärmare nu
52 stycken

Det var lite synd att jag gav med mig och köpte böcker den här månaden (fick presentkort) plus att jag bad om rec-ex (som var superbra) men det gjorde att jag inte gick framåt så långt som jag annars hade gjort. Hade jag inte fått in 8 nya böcker så hade jag gått 10 böcker framåt istället för bara 2. Men jag jobbar på det nu under september istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...