lördag 24 september 2016

Bookaholic

I lördags förra veckan dvs. 17:e september så beställde jag hem fyra böcker från adlibris som bör komma hem till mig i början av nästa vecka. Sen idag så beställde jag hela SJU stycken böcker från bokus. Det som gick så bra för mig att inte köpa böcker... fram tills september månad tydligen. Vilket betyder att jag kommer gå väldigt mycket back när det kommer till läsning vs köp av böcker. Men vad gör det? Har varit så himla sugen på att köpa böcker i flera månader och nu så har jag äntligen gett med mig. Eller gett upp snarare? Men nu är i alla fall totalt 11 böcker på väg hem till mig. Böcker som jag inte tänker avslöja vad det är för några förrän jag fått hem dem. Så ni får gott vänta lika tålmodigt som jag gör just nu. Men jag kan i alla fall avslöja att jag beställt hem några böcker från olika genrer, det vill säga sci-fi (weird, jag vet! Men ska ge det en till chans), lite Young adult, en del fantasy. Så det är med andra ord lite allt möjligt. Skall bli kul att försöka mig på Sci-fi igen, som ni vet att jag har lite svårt för, men jag tror och hoppas att jag skall gilla dessa böcker i alla fall. Kanske fastnar jag totalt för den genren? Vi får helt enkelt vänta och se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...