söndag 4 september 2016

Oops I did it again

Igår efter biblioteksbesöket passade jag även på att gå till sci-fi bokhandeln när jag ändå var i stan. Vilket slutade med att några nya kompisar fick följa med mig hem. Det vill säga yule ball ron, Voldemort samt Tormund Giantsbane från game of thrones. Jag saknar dock fortfarande några figurer till min Harry Potter samling. Jag vill väldigt gärna ha Luna Lovegood, Sirius Black och Richard Harris-versionen av Dumbledore. Det vill säga han som spelade honom i de två första filmerna innan han tyvärr dog. I nuläget har jag bara Michael Gambon-versionen av honom. Det vill säga han som spelade honom från film tre och framåt. Funderar även på om det är värt att köpa en pop ride! Det vill säga hogwartståget där man även får med en pop! Av respektive Harry, Ron och Hermione. Vad tycker ni? Är det värt det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...