tisdag 27 september 2016

Veckans läsning- vecka 39

Den här veckan kommer jag försöka se till att läsa ut Throne of glass av Sarah J Maas, som jag för tillfället läser på min läsplatta. Jag ska även försöka se till att läsa ut Den ökända historien om Frankie Landau Banks skriven av E. Lockhart. Har inte jättemånga sidor kvar i någon av dessa böcker. Sedan tänker jag även fortsätta läsa Villette av Charlotte Brontë och Harry Potter och de vises sten av J.K Rowling och Jim Kay (illustrerade utgåvan). Sen vore det även bra om jag hann påbörja Professorn av Charlotte Brontë, då det är ett recensionsexemplar jag fått av Modernista som jag måste ha läst ut snart då recensionsdatumet närmar sig, så vill gärna börja läsa den så snart som möjligt. Som ni märker så är det lite samma läsning som förra veckan, samt att det blir en fortsatt stor parallelläsning även denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...