måndag 31 oktober 2016

Summering av läs-a-loten

Den här lilla läs-a-loten sträckte sig från fredag 28 oktober kl. 21.30 till kl 00.00 natten till måndag 31 oktober. Trots mycket plugg och matinköp/skoinköp, så hann jag faktiskt läsa en del. Inte riktigt så mycket som jag hade hoppats på, men jag läste i alla fall ut två böcker som jag hade påbörjat sedan tidigare. Dessa böcker var alltså The Last Olympians av Rick Riordan och Through the looking-glass and what Alice found there av Lewis Caroll. Jag hann även läsa rätt så många sidor i Skugga över månen av Annah Nozlin som jag nu har ca 80 sidor kvar i. Samt att jag läste några få sidor i My Lady Jane. Men det blir i alla fall en bra avslutning på månaden. Hoppas då naturligtvis på att hinna läsa ut Skugga över månen idag, innan månaden är slut. Jag läste totalt 431 sidor. Det var inte fy skam, med tanke på att jag lyckades få ner antalet "Currently-reading" böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...