lördag 8 oktober 2016

Ytterligare ett galet bokinköp!!!

Idag har jag som vissa av er kanske redan vet, beställt ytterligare 6 böcker, ja jag vet jag behöver hjälp. Jag tänker precis som tidigare inte berätta exakt vad det är jag köpt, då det är mycket roligare att visa detta när jag väl har böckerna i min hand. Men av dessa 6 böcker var i alla fall tre stycken klassiker som hade mycket fina omslag, vilket var anledningen till att jag föll för dem. En av dessa klassiker har jag redan läst en gång, nämligen i högstadiet (var väl ca. 14 år) och jag störde mig då lite granna på huvudkaraktären (uppskattade inte klassiker lika mycket då som nu), men jag tyckte ändå om sättet boken var skriven på och dess koncept. Vilket ledde till att jag alltså köpte denna bok i denna mycket fina utgåva och jag därmed skall ge denna bok en ny chans.

När det kommer till de tidigare 2 inköpen som jag gjorde förra veckan, så har de ännu inte kommit, men jag hoppas på att de skall komma i början av nästa vecka. Ett av paketen verkar dock ha blivit försenad för det har fortfarande inte skickats så jag hoppas alltså på att det skall göras på måndag. Skall bli minst sagt kul att få öppna alla dessa stora paket, samtidigt som det snabbt kommer att bli en fråga om plats, då jag totalt sett kommer att ha köpt en himla massa mer böcker än jag läst de senaste månaderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...