måndag 28 november 2016

Veckans läsning- vecka 48

Såhär i slutet av november månad satsar jag framför allt på att läsa klart Replica av Lauren Oliver, men jag skall även försöka läsa ut The Assasin's blade av Sarah J. Maas. Sen när december börjar på torsdag så skall jag börja läsa The Sun is also a star av Nicola Yoon, samt fortsätta läsa på En välbevarad hemlighet av Kate Morton. Så med andra ord en precis lika överambitiös TBR för veckan som känns precis lika omöjlig som vanligt. Men jag hoppas och tror att jag skall hinna 

2 kommentarer:

  1. Har funderat på att läsa böcker av Sarah J. Maas. Är de läsvärda?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har än så länge bara läst Throne of glass och a court of thorns and roses av henne, vilket är två olika serier och jag har även tjuvstartat lite på Assassin's blade, men jag tycker definitivt att du borde ge henne en chans! Personligen tycker jag dock mycket mer om Throne of glass! Men hon är en mästare på världuppbyggnad och hon har en hel del riktigt coola karaktärer som man inte kan annat än gilla :) Helt klart läsvärda serier :)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...