tisdag 27 december 2016

Veckans läsning- vecka 52

Nu så här sista veckan av december och därmed sista veckan av 2016 (hur snabbt har inte det gått liksom?) satsar jag först och främst på att läsa klart The Raven boys av Maggie Stiefvater. Detta då det är sista dagen på läs-it-snow-utmaningen idag och jag vill så gärna hinna läsa ut en till bok innan dagen är över. Men efter dess lär jag nog dra ner lite på läsandet igen, men jag hoppas på att hinna läsa ut Sista brevet av din älskade av Jojo Moyes, vilket är boken från min TBR-dragning i december månad så den MÅSTE jag hinna läsa ut. Men jag hoppas även på att hinna läsa ut Library of souls av Ransom Riggs då det är den sista boken i serien om Miss Peregrine's peculiar children och jag skulle verkligen vilja avsluta den serien det här året. 


Efter det, sen när januari och därmed 2017 har börjat så skall jag en än gång försöka ta tag i min recensionsexemplarshög, som nu enligt min mening börjar bli lite för stor. Därför tänker jag försöka vara duktig i januari och se till att läsa ut flertalet av dem böckerna. Den första av de böcker jag tänker ta tag i kommer alltså att bli I mjölnarens spår av Stina Nilsson Bassell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...