torsdag 23 februari 2017

OWLCRATE-A-THON | dag 11 & 12

Dag 11 (21 februari) hann jag läsa 38 sidor i The sun is also a star av Nicola Yoon, samt 183 sidor i Talking as fast as I can av Lauren Graham. Vilket gjorde att den dagens totala läsning hamnade på: 221 sidor. Dag 12 (22 februari) kom jag hem från praktiken vid halv åtta på kvällen, vilket gjorde att jag inte fick så mycket läst. Men läsningen resulterade i alla fall i 19 lästa sidor i Talking as fast as I can av Lauren Graham, vilket gjorde att jag läste ut den boken. Sedan läste jag även 92 sidor The Sun is also a star av Nicola Yoon, vilket innebär att den dagens totala läsning hamnade på: 111 sidor.

Totalt lästa sidor
2172

Totalt antal utlästa böcker

6 st. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...