måndag 13 mars 2017

Veckans läsning- 11

Den här veckan tänker jag fortsätta läsa Empress of a thousand skies av Rhoda Belleza, som jag inte hunnit läsa så värst mycket i. Jag skall påbörja läsningen av recensionsexemplaret: Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg, samt även börja läsa The Iron Trial av Cassandra Clare och Holly Black. Finns tiden över efter detta så skall jag lägga fokus på Stolthet och fördom av Jane Austen. Jag kommer nog förmodligen försöka klämma in några enstaka sidor av Harry Potter and the prisoner of Azkaban av J.K Rowling. Detta då jag för nuvarande läser om serien (IGEN, jag vet), men eftersom att min TBR-hög är så stor som den är och Harry Potter- böckerna faktiskt inte är med i den högen, så skall jag försöka att inte lägga allt för mycket fokus på dem böckerna utan faktiskt lägga det mesta av min tid och energi på böcker som jag vill ha bort från min TBR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...