torsdag 6 juli 2017

Vanity in dust (ARC COPY) +giveaway

Jag blev nyligen kontaktad av författaren Cheryl Low med en förfrågan om jag ville ha en ARC av hennes bok Vanity in dust, begreppet ARC står för Advanced readers copy. Det vill säga att jag får testläsa boken och ge mina åsikter av boken innan boken ges ut till allmänheten. Jag läste precis som vanligt igenom bokens handling och tyckte att den lät minst sagt intressant och annorlunda så jag tackade ja till att ta emot och läsa boken. Det skall bli kul att se vad jag tycker om den!


En översättning av goodreads beskrivning
I Realm viskas det. Viskningar om att staden brukade vara en annan plats. Att Innan drottningen härskade fanns det en himmel bortom molnen och en värld bortom dess gator. Vaun Dray Fen kände aldrig den världen. Född en prins utan ett syfte i ett rike som styrdes av överdådig övergivenhet, oupphörlig girighet och ond hierarki, visste han aldrig en tid innan drottningens pulver drogade staden. Allt är förgiftat för att distrahera och dämpa sinnena, även te och bakverk. Och ändå, efter mer än ett sekel, börjar hans egna magi att vakna. Den vackra fasaden i Realm har börjat spricka. De som trotsar drottningen vänder ögonen till Vaun och pulvret genomsyrar riket. Från köttätande pixies i skuggorna till vargarna på gatorna trodde Vaun att han visste alla farorna i hans stad. Men när en viskning av förräderi sätter igång drottningens raseri, måste han skynda sig för att rädda de liv och själar som han älskar.

Giveaway
Men nu till giveaway-delen med det här inlägget. Cheryl Low och hennes förlag erbjuder en lyckligt lottad person att få en alldeles egen fysisk kopia av den här boken (en ARC) att läsa, alltså innan boken kommer ut i affärer. Tycker du att boken verkar intressant och du vill ha en chans att vinna så är det bara att trycka på följande länk: Giveaway se till att vara medlem på goodreads, fyll i din information och sedan är det bara att vänta! Möjligheten till att delta gäller fram till och med 11 juli! Och gäller alla skandinaviska vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...