fredag 4 augusti 2017

Recension av Stöld

Författare: James Patterson
Antal sidor: 132
Förlag: Bokfabriken, ett stort tack till dem för detta recensionsexemplar!
Finns hos: Bokus / Adlibris

Goodreads beskrivning
De är redo att slå till. I flera månader har de övervakat juveleraren på Hatton Garden. De har full kontroll. Ingenting kommer kunna gå snett.

Vad de inte tagit med i beräkningarna är att någon annan har planerat exakt samma kupp. Men de måste ta hem det här Det är långt ifrån bara diamanterna som står på spel.
  


Mina åsikter 
Jag gillar verkligen konceptet med Bookshot-böcker, då den här boken helt klart var väldigt snabbläst. Bokens handling var därtill riktigt medryckande då det händer saker hela tiden och som läsare var det minst sagt svårt att förutse vad som komma skulle och jag blev riktigt förvånad vid flertalet tillfällen när stora händelser tog plats i boken. Det här var med andra ord en riktigt underhållande läsning som var svår att lägga ifrån sig innan boken var slut. Den här boken bestod av en massa härliga karaktärer som allihopa var väldigt olika varandra, de var dessutom beskrivna på ett sätt som gjorde det lätt för läsaren att se dem framför sig.

Mitt betyg
Boken får 3 av 5 stjärnor i betyg.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...