tisdag 5 september 2017

Jag skall vara en del av Bokmässan....????!


Häromdagen så blev det alltså klart! Jag skall vara en del av Bokmässan i år!! Jag har blivit tillfrågad av förlaget Bokfabriken om att vara med på en så kallad bloggfrukost fredagen den 29 september där jag får möjlighet att träffa andra bloggare och några av de författare som hör hemma hos Bokfabriken och därtill få möjlighet att få lite böcker signerade, snacka lite med härliga människor och naturligtvis få äta lite gott. MEN INTE NOG MED DET! Redan på torsdagen den 28:e september kommer jag att finnas med i en monter på Bokmässan! För jag kommer nämligen att stå i Bokfabrikens monter tillsammans med Warriors-redaktören Sarah Linton! Vi två kommer helt enkelt att stå och prata lite granna om en av mina nyfunna favoritserier, nämligen Warriors skriven under pseudonymen Erin Hunter! Det skall naturligtvis bli superroligt, men lite nervös är det allt!!! 
 
Lite mer specifik information om hur/var/när kommer när bokmässan börjar närma sig! 


Är det någon mer bokälskare som har tänkt kika förbi på bokmässan i år?

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul! Jag själv skulle gärna vilja besöka Bokmässan, men med tanke på jobb och att jag bor så långt bort så får det vänta ett tag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jätteroligt! Vad tråkigt att du inte kunde komma! En dag händer det! ;)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...