tisdag 26 september 2017

När/var/hur på Bokmässan?

Som ni kanske kommer ihåg så skall jag vara med på några hörn på Bokmässan i år, vilket skall bli jättekul. Och eftersom att Bokmässan närmar sig med stormsteg så började det kännas dags att ge er alla detaljer så ni vet var jag finns om ni är intresserade av att se mig prata.
Torsdagen den 28:e september så kommer jag att befinna mig i Bokfabrikens monter, B08:19, snett mittemot Storytel och där kommer jag att prata med Warriors-redaktören Sarah Linton om just serien Warriors, detta fin fina evenemang kommer att börja kl 11 och håller på i ca 30 min. Vi kommer bland annat att prata om mina favoritkaraktärer i serien, vad jag ser fram emot i nästkommande böcker och jag har även hört det viskas om ett litet test som jag skall få göra...

Känns kul att vi skall prata om just Warriors-serien då jag läste varenda en av de böckerna med mickan liggandes bredvid mig och hon gav mig en massa blickar varje gång jag grät, skrattade eller pratade (snarare läxade upp) med karaktärerna, så det blir som en liten minihyllning till henne känner jag.

Fredagen den 29:e september kommer jag att vara med på Bokfabrikens bloggfrukost i deras monter, där jag kommer att få möjligheten att träffa deras författare och diverse andra bokbloggare, samtidigt som vi äter en god frukost tillsammans. Det evenemanget börjar kl. 10.30. Det skall bli jätteroligt att få möjligheten att träffa en massa härliga bokälskande människor! Hojta till om ni skall till Bokmässan! Eller om ni skall se/vara med på ovanstående event! Jag kommer förmodligen att gå till bokmässan även på lördagen, men då mer i kapacitet av en privatperson.

2 kommentarer:

  1. Så kul att du får vara med och prata om Warriors-serien. Vet ju att du älskar den lika mycket som jag gör. Skall strax läsa bok 6. Slutet på bok fem fick mig att gråta hysteriskt. Kunde inte tro när jag började med boken hur man kunde fastna så totalt för dessa kattkaraktärer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var minst sagt jätteroligt att få prata om serien på Bokmässan! :D haha aw din stackare! Det är minst sagt en hel del som händer i böckerna så stundtals förstår jag att det är svårt att hålla emot tårarna! Bok 1 i den nya serien fast fortfarane i Warriors-världen så att säga, det vill säga Midnatt, är minst lika bra den ;)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...