måndag 4 september 2017

Veckans läsning- vecka 36

Den här veckan har jag alle redan fått hem en massa nya böcker (såväl böcker jag köpt själv, som böcker jag fått från förlag) så vi får se lite grann hur det går med läsningen av just de böckerna den här veckan. Men just nu håller jag i alla fall på att läsa Harry Potter and the order of the phoenix skriven av the one and only J.K Rowling, då jag för tillfället befinner mig i lite av en lässvacka och då är det i princip bara J.K Rowling och Kasie West som kan råda bot på det (läste Kasie West förra veckan). Men eftersom att the order of the phoenix är så himla stor och lång så håller jag därtill även på att läsa Wonder Woman: Warbringer skriven av Leigh Bardugo (som jag för övrigt köpte idag). Sedan är jag dessutom halvvägs igenom ett recensionsexemplar från Bokfabriken, nämligen Efter Emma skriven av Anna E. Wahlgren. 


Kan tillägga att jag i morgon kommer att dela med mig av några jätteroliga och spännande nyheter som precis blivit klara. Så missa inte att kika in på bloggen imorgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...