söndag 3 december 2017

Recension av Ps. I still love you

Författare: Jenny Han
Antal sidor: 337
Serie: To all the boys I've loved before, bok 2 av 3
Finns hos: Adlibris / Bokus

En översättning av goodreads beskrivning
Lara Jean förväntade sig verkligen att inte falla för Peter. Hon och Peter låtsas bara. Och plötsligt var de inte det. Nu är Lara Jean mer förvirrad än någonsin. När en annan pojke från hennes förflutna återvänder till hennes liv, då kommer Lara Jeans känslor för honom tillbaka också. Kan en tjej vara kär i två killar på en gång?

Mina åsikter
Jag gillade den första boken då, familjen var riktigt härlig, men nu i bok två så har Lara Jean verkligen börjat gå mig på nerverna. Hon är riktigt svartsjuk och avundsjuk på folk, hon vill att folk skall vara svartsjuka på henne. Och hon beter sig framför allt mycket yngre än vad hon egentligen är. Jag gillar inte heller det triangeldrama som uppstår i den här boken och det händer en massa grejer hela tiden, men jag gillar inte alltid sättet det framförs på. Enda anledningen till att jag kommer att läsa bok tre i serien och därmed avsluta den är för att jag vill kunna bocka an ytterligare en utläst serie under året.

Mitt betyg
Boken får 2,5 av 5 stjärnor i betyg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...