tisdag 26 december 2017

Veckans läsning- vecka 52



Nu så här i slutskedet av året så kämpar jag på för fullt för att hinna avsluta några av de serier jag hade velat hinna med. Den här veckan kommer jag därför att fortsätta läsa Our dark duet, skriven av Victoria Schwab, i skrivande stund är jag på sid. 102, men den är väldigt snabbläst så jag hoppas på att hinna en rejäl bit i den idag. Sedan satsar jag även på att hinna läsa klart A court of wings and ruin av Sarah J Maas, som jag bara har hunnit läsa 89 och det går rätt långsamt med läsandet av just den boken. Men jag hoppas ändå på att hinna läsa klart den innan året är slut. Därtill skall jag och Jamie från Bokugglor börja läsa In the afterlight av Alexandra Bracken, vilket är en bok vi båda hoppas hinna läsa klart då det skulle göra så att vi kan bocka av ännu en serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...